ZIMOWY STRÓJ DNIA ZE ŚNIEGOWCAMI W ROLI GŁÓWNEJ




W roli głównej - moje pierwsze śniegowce od gemre
 Taki rodzaj obuwia świetnie sprawdzi się na wszelkie zimowe wędrówki - buty są bardzo ciepłe, lekkie i przede wszystkim nieprzemakalne! Ja zdecydowałam się na model w odcieniu białym ozdobiony sztucznym futerkiem - uwielbiam zimowe stylizacje utrzymane w białej kolorystyce. Postawiłam też na akcent w postaci pudrowego szalika i pięknej skórzanej torebki torebki-fabiola
Na co jeszcze postawiłam w swojej zimowej stylizacji? Przede wszystkim na ciepłą kurtke a do tego  sweterek - najlepiej golf.








Fot:Patrycja-Syrnik-Photography
Śniegowce: gemre
Torebka:torebki-fabiola
Kurtka: zara
Sweter:Reserved 

Komentarze

  1. Ale piękne zdjęcia! JA w tym roku śniegu na żywo nie widziałam :D Świetna stylizacja. Buty bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cóż za przepiękne zdjęcia! <3
    Stylizacja jak najbardziej podbiła moje serce; wyglądasz rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i cała stylizacja 😉 tylko szkoda, że we Wrocławiu śniegu brak 😒

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy taka piękna pogoda, to można postawić na biel zimą, ale u mnie w mieście zima raczej przypomina kapryśną wiosnę i pogoda potrafi się zmieniać non stop hah :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna sesja! ;) Zdjęcie 4 od dołu mega! U mnie śnieg raz zawitał dosłownie za jakieś 20 min i zaraz stopniał :(

    OdpowiedzUsuń

  7. Great important post, where you make the main focus, really makes me happy for its necessary of importance.

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie mi brakowało tej zimy takiej śniegowej aury :) bardzo ciekawa stylizacja choć buty zupełnie nie w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zimowa stylizacja i wspaniała sesja :)!!! Wszystko komponuje się w idealny zimowy pejzaż :D!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz <3 Zazwyczaj nie podobają mi się te buty ale tobie fajnie pasują :):*Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sceneria do zdjęć :-) Fantastyczny zestaw, pięknie wyglądasz w tej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty