Botanical Flow

Witajcie ! Dawno mnie tu nie było .. z racji ,że maj wygląda tak jak wygląda niestety nici z sesji :c Mam nadzieję, że w końcu pogoda dopisze i będzie mnie tu troszkę więcej !
Kochani dzisiejszy post poświęciłam produktom które miałam okazję ostatnio przetestować, są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy TUTAJ z serii Botanical Flow. Co najważniejsze w 95% składają się z naturalnych składników! Są tworzone na bazie oleju kokosowego i konopnego! Brzmi fajnie prawda?
Po otworzeniu paczki byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie, oczywiście żeby nie tracić czasu zabrałam się za ich  testowanie.
Ogromne wrażenie zrobiło na mnie serum, ma płynną konsystencję, bardzo delikatny i przyjemny zapach który jest zamknięty w eleganckiej, przezroczystej, szklanej buteleczce z pipetką. Używam go codziennie przed nałożeniem kremu na noc.


Produkty z serii Botanical Flow są dostępne w wybranych Drogeriach Rossmann !
  



Ochronny krem na dzień z naturalnym olejem konopnym

Składniki aktywne:
 
-olej konopny
-masło shea
-skwalen SyriCalmTM
-ekstrakt z lnu i ogórka
-kompleks olejów "omega plus" - słonecznikowy,kukurydziany, sezamowy, makadamia, oliwa z oliwek.
Zawiera olej konopny, wytwarzany z leczniczej odmiany konopi siewnej, to jeden z najcenniejszych olejów na świecie, który chroni skórę przed utratą wilgoci, regeneruje, odżywia, poprawiając jednocześnie kondycję skóry.
Regenerująco-wygładzający krem na dzień i na noc z naturalnym olejem
Składniki aktywne:
-olej konopny
-ekstrakt z szałwii
-ekstrakt z goji
-kompleks olejów "omega plus" - słonecznikowy, kukurydziany, sezamowy, makadamia, oliwa z oliwek, betaina.
Krem przeznaczony jest dla każdego, szczególnie dla cery suchej i wrażliwej.
Nawilżający krem na dzień i na noc z naturalnym olejem kokosowym
Składniki aktywne:
-Olej kokosowy
-Masło shea
-Ekstrakt z babki lancetowatej 
-Dragons Blood
-kompleks olejów "omega plus" - słonecznikowy, kukurydziany, sezamowy, makadamia,oliwa z oliwek.
Zawiera olej kokosowy który silnie nawilża i łagodzi.
Ekstrakt z babki lancetowatej wpływa na poprawę elastyczności, ujędrnia i regeneruje.
Dragons Blood to silny antyoksydant o właściwościach regenerujących.

Nawilżający krem na dzień i na noc z naturalnym olejem kokosowym

Składniki aktywne: 
-Olej kokosowy
-Masło shea
-Aloe Vera
-AquaxylTM 

-kompleks olejów "omega plus" - słonecznikowy, kukurydziany, sezamowy, makadamia, oliwa z oliwek, betaina
Olej kokosowy, to jeden z najzdrowszych olejów na świecie, który silnie nawilża i łagodzi.
Masło Shea odżywia i regeneruje, posiada witaminę A i E.
Żel z aloesu to cudowna mieszanina witamin i mikroelementów - zapobiegają przesuszeniu się skóry i spełniają funkcje ochronne.
AquaxylTM wpływa na właściwą cyrkulację wody w naskórku i zapobiega
jej utracie.



Mgiełka tonizująca do twarzy z naturalną wodą kokosową

Składniki aktywne:

-Woda kokosowa
-Betaina
-Ekstrakt z lukrecji
-Aloe Vera

Drogocenna woda kokosowa - bogata w witaminy i minerały, działa antyoksydacyjnie, kondycjonuje, nawilża i wygładza
Ekstrakt z lukrecji koi podrażnioną skórę
Aloe Vera zapobiega przesuszeniu się skóry i spełnia funkcji ochronne
Woda micelarna do demakijażu z naturalną wodą kokosową
Składniki aktywne:
-woda kokosowa
-olej z babassu
-alantoina
Drogocenna woda kokosowa- bogata w witaminy i minerały działa antyoksydacyjnie, kondycjonuje skórę, nawilża i wygładza.
Alantoina posiada właściwości łagodzące i przeciwzapalne.
Przeznaczona dla każdego szczególnie dla cery wrażliwej.
-Łagodząca maseczka z czerwoną glinką i naturalnym olejem konopnym 
-Oczyszczająca maseczka z zieloną glinką i naturalną wodą kokosową
Składniki aktywne:
-czerwona glinka
-naturalny olej konopny
Zawiera 95% składników naturalnych. Zawiera czerwoną glinkę i naturalny olej konopny 

Maseczka jest przeznaczona dla cery wrażliwej lub naczynkowej
Składniki aktywne:
-zielona glinka
-olej kokosowy

-woda kokosowa
Przeznaczona dla cery tłustej, mieszanej, skłonnej do wyprysków.
Zawiera 95% składników naturalnych. Zawiera naturalny olej kokosowy, naturalną wodę kokosową i glinkę zieloną.


Rewitalizujące serum-booster 7 naturalnych olejów
Składniki aktywne:

-olej z: pestek winogron
-awokado
-oliwek
-migdałów
-soi
-słonecznika oraz witamina E i betakaroten.
Dla cery odwodnionej, suchej i wrażliwej
Zawiera 95% składników naturalnych. Zawiera mix 7 naturalnych olejków między innymi z pestek winogron, awokado, oliwek, migdałów, słonecznika.

Regenerujące serum-booster 50% naturalnego oleju konopnego
Składniki aktywne:
-50% olej konopny
-koenzym Q10 i witamina E
-bogactwo olejów: z pestek winogron, sojowy, bawełniany, ryżowy, słonecznikowy.
Przeznaczony jest dla cery suchej i wrażliwej.
Zawiera 95% naturalnych składników.Olej konopny, koenzym Q10, witaminę E i oleje w tym z pestek winogron, sojowy i ryżowy.


Podsumowując testowanie produktów. Delia zawsze sprawia mi ogromną przyjemność. Są to dobre jakościowo kosmetyki ,ogólnodostępne.

Co mogę o nich powiedzieć ? U mnie seria Botanical Flow sprawdziła się w 100%,kosmetyki świetnie nawilżyły i wygładziły moją twarz . Piękny, delikatny  zapach  na co zawsze zwracam uwagę i to że produkty świetnie się wchłaniają, nie rolują się na twarzy i nie pozostawiają jej lepkiej w dotyku. Zauważyłam, że moja cera jest nawilżona i nabrała blasku.  

Czy sięgnę po nie kolejnym razem ?

Zdecydowanie TAK !

A Wy kochane stosujecie w swojej pielęgnacji naturalne kosmetyki? 


Komentarze

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tą serią, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę, ale tej konkretnej serii niestety nie. Fantastyczna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maja ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała seria prezentuje się niezwykle zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki naturalne są moją podstawą pielęgnacji ciała i włosów zwłaszcza oleje, które cudownie odżywiają i regenerują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezentuje się ta seria :-) Muszę się za nią rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę firmę Delia, ale nigdy z niej nic nie miałam. Ta seria jest mega interesująca. Podobają mi się bardzo opakowania. Szkoda, że nie mam do niej dostępu (Mieszkam za granicą)

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naturalne kosmetyki, te skladniki są super☺

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum mnie zaciekawiło :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu zwracam uwagę na to jakie kosmetyki kupuje.
    Firmę znam i chyba kiedyś stosowałam ich krem.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tych kosmetykach wcześniej 😀
    Krem mnie najbardziej zaciekawil ,ale nie wiem czy moja cera by się z nim polubiła, naturalne kosmetyki podrazniają mi skórę
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nich ostatnio. Seria zapowiada się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam jak dotąd tej serii z Delia ! A prezentuje się obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. To serum bardzo mnie zaciekawiło. Ogólnie cała ta seria wygląda ciekawie, kremy też bym przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam kosmetyków Dellia, ale tej serii chętnie się przyjrzę bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę o tej firmie, nigdy nie zwróciłam na nią uwagi a widać szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty