KLASYCZNA STYLIZACJA Z BIAŁĄ MARYNARKĄ



Cześć ! Tak wiem bardzo dawno mnie tu nie było .. ale już do Was wracam z nowym postem :)

Co sądzicie o białej  marynarce?  Ja uważam, że każda kobieta powinna ją mieć w swojej szafie, jest to must have w każdej nowoczesnej garderobie. Dlaczego tak ją kochamy? Jest elegancka i klasyczna, a jednocześnie super łatwa do stylizacji – pasuje dosłownie do wszystkiego i zawsze robi wrażenie.Marynarkę  damską możesz nosić na kilka sposobów Na co dzień- idealna do jeansów, białego t-shirtu i sneakersów. Na wieczór -kontrastowo z małą czarną lub w total looku z białymi spodniami.  
Opcji jest tak wiele !
Ja połączyłam białą marynarkę z krótkimi spodenkami,ale wciąż całość nie traci na elegancji, ponieważ do stylizacji dodałam buty na obcasie.

Mam nadzieję, że moja stylizacja Wam się podoba. Koniecznie dajcie znać co sądzicie w komentarzach. 


Marynarka - Zara 
Torebka -Zara
Buty- Anna Field 
Spodenki - Reserved 

Komentarze

  1. Very elegant... I love the white jacket!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie! i seksi i elegancko ale i casualowo ;) uwielbiam marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo elegancka ale jednocześnie bardzo sexy. Klasyczne zestawienie kolorystyczne zawsze zdaje egzamin i wcale nie musi być nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest super i totalnie w moim guście. Buty skradły moje serce ale spodenki tez dw super

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja z klasą 😍

    OdpowiedzUsuń

  6. I tried this several years ago and had a terrible time with getting all of it to be straight. I eventually made some shorter, some longer and used that layout.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty