polskie kosmetyki multifunkcyjne z linii Emolio marki GoNature


Wegański ultranawilżający olejek marki GoNature  Kosmetyk z serii Emolio powstał z myślą o intensywnym nawilżaniu skóry suchej bez względu na wiek. Preparat idealny do pielęgnacji skóry atopowej, zaczerwienionej, odwodnionej, podrażnionej czy wrażliwej. W krótkiej recepturze kosmetyku na pierwszych miejscach znalazłam masło shea, olej ze słodkich migdałów, oliwę z oliwek czy naturalną witaminę E. Łagodzi zaczerwienienia, podrażnienia i zmiany skórne. Opóźnia procesy starzenia się skóry. Pozostawia ją optymalnie odżywioną i nawilżoną. Rewitalizuje, neutralizuje działanie wolnych rodników oraz minimalizuje przebarwienia skórne. Kosmetyk warto aplikować w formie masażu lub delikatnie rozsmarować, a następnie wklepać w skórę.
Skład: Shea Butter Ethyl Esters, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Silica Dimethl Silylate, Tocopheryl Acetate**, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Linalool*, Limonene*, Geraniol*.
*Naturalny olejek eteryczny o zapachu lawendy / **Naturalna witamina E.

Wegańskie masło multifunkcyjne o zapachu pomelo od GoNature to kosmetyk multifunkcyjny, polecany do codziennej pielęgnacji suchej, odwodnionej i nadmiernie przesuszonej skóry oraz włosów, dla całej rodziny. Kosmetyk silnie i dogłębnie nawilża oraz wspomaga regenerację skóry i włosów. Doskonale sprawdzi się jako balsam do ciała, krem do twarzy, pomadka do ust, maska do włosów czy kosmetyk do rąk i stóp. Bez względu na porę roku warto stosować go jako preparat do pielęgnacji na dzień i na noc, by uregulować nawilżenie oraz wzmocnić, poprawić kondycję skóry i włosów.
W krótkiej recepturze INCI kosmetyku na pierwszych miejscach w składzie dumne miejsca zajmują: masło shea, olej kokosowy, oliwa z oliwek, wosk karnuba.  Dzięki troskliwie dobranym składnikom kosmetyk nie tylko odżywia, ale również natłuszcza skórę i włosy oraz nasyca je niezbędnymi dla optymalnej kondycji witaminami i mikroelementami. Preparat regularnie używany rzeczywiście wzmacnia i rewitalizuje skórę.Co ciekawe, produkt można używać na mnóstwo sposobów – do spierzchniętych i spękanych ust, do podrażnionej skóry, jako kosmetyk naprawczy na spękane pięty czy jako kuracja naprawcza po opalaniu. 
Skład: Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Carnauba Wax, Tocopheryl Acetate**, Parfum*, Benzyl Salicylate*, Butylphenyl Methylpropional*, Linalool*, Hexyl Cinnamal*, Limonene*, Citral*.  *Naturalny olejek eteryczny o zapachu pomelo / **Naturalna witamina E.
Co mogę powiedzieć o tych produktach ? 
Bardzo je polubilam za ich skład,są to w  pełni naturalne i 100% wegańskie kosmetyki, które pielęgnują, nawilżają oraz odżywiają skórę.Plusem ich jest również to ,że można je stosować jako krem do twarzy ,odżywkę do włosów czy balsam do ciała. 


A Wy – znacie tę markę? Używaliście jakichś kosmetyków GoNature ?Czy także pokochaliście je tak, jak ja? 

Komentarze

  1. Chyba wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale zainteresowało mnie to masło. :D
    Ostatnio ogólnie zagłębiam się w kosmetyki z bardziej naturalnym składem, więc będę musiała to sprawdzić. :)

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. yay, w końcu coś wegańskiego! nie znałam tej marki, ale zainteresowałaś mnie :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Estupendo post!
    Espero tu opinión en mi último post! Feliz día! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam ale mają bardzo ładną szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że to wegańskie kosmetyki. Sama mam skórę tłustą ale polecę koleżance. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki ale chętnie spróbuję jak już wykończę moje obecne kosmetyki :P
    Wpadnij do mnie, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki ale przyznał ze zachęciły mnie wyglądem opakowania. Jestem osoba która kosmetyki często wybiera oczami. Fajnie ze sa naturalne

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome photo you have shared here, Thanks a lot for sharing it because it make myself to love.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty