TOTAL PINK LOOK

Witajcie ! Wiem ,że już dawno obiecałam Wam ten post ale niestety miałam mase spraw związanych z przyjęciem weselnym, a więc dopiero dziś mogę spokojnie usiąść i zająć się wpisem. 
Dzisiejsza stylizacja Total Pink Look ! czyli róż w roli głównej.
Spódnicę zapewne już znacie bo wspominałam o niej w poprzednim poście , dziś przedstawiam ją w połączeniu z różowym  sweterkiem, który możemy nosić praktycznie do wszystkiego: do spódnicy, sukienki a także do spodni. Jeśli chodzi o buty, stawiam na pudrowe sandałki od DeeZee oraz neonową torebkę.


Co sądzicie o takim połączeniu ? Sweter do spódnicy- czy to pasuje ? 


Sweter-Ginatricot
Spódnica - Mohito 
Buty -DeeZee
Torebka -Reserved 

Komentarze

  1. Śliczna jest ta spódnica <3 Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle powalają!
    Najbardziej podoba mi się spódnica i buty! ♥

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. oh ta żółta torebeczka bedzie mi się śnić heh <3



    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pasuje! wyglądasz genialniee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tą spódnicą muszę się rozejrzeć, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna spódnica :) Też mam w planach wykonać jakieś DIY z perełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym wykonaniu sweter do spódnicy pasuje idealnie!

    będzie mi miło jeśli wpadniesz do mnie :)
    https://jestemsys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome expected post you shared here, I will require it many times, and here the outstanding selection of topic also makes me more jolly, please hope more blog post we get from you. Thanks advances!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty