pastelowa spódniczka i biel: czyli strój dnia

Lubicie plisowane spódnice ? bo ja uwielbiam ! W ostatnim poście przedstawiłam Wam czarną spódniczkę z neonowym sweterkiem. Tym razem postawiłam na wygodę i delikatny pastelowy kolor w połączeniu z białą,bluzeczką i apaszką- moim zdaniem pastelowe kolory dodają świeżości i subtelności. 
Buty, które dodałam do całego zestawienia to złote klapeczki ,świetnie współgrają z moją ulubioną torebką w wężowy motyw a jeśli chodzi o biżuterie, wybrałam złoty zegarek i bransoletkę od Daniel Wellington
oraz bardzo modne w tym sezonie spinki do włosów glamour blinkshop 


A jak Wam się podoba to połączenie ? A może zmieniłybyście coś ?

Fot: Patrycja Syrnik TUTAJ
Bluzeczka - New look
Spódnica - Mohito
Torebka -Mango
Buty- H&M



Komentarze

  1. Ale klimatyczne zdjęcia i ta dziara ❤️
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś pięknie wytatuaowana!!! Stylówa też śliczości, to znaczy Ty tak w niej wyglądasz ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie, podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i stylóweczka, torebeczka dodaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi się podoba? To połączenie jest mega! A sesja wyszła zajebista! ♥

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz :) Spódnica robi tu robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona Twoimi tatuażami, dodają charakteru tej lekkiej stylizacji! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) stylizacja, tak jak napisałaś, bardzo świeża i lekka :) bardzo mi się podoba :) zamieniłabym tylko klapki na białe trampki :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty