Ubrania w jaskrawych kolorach- trendy wiosna / lato 2019

Witajcie! Dzisiejszą propozycją wiosennego zestawu jest NEON ! Nie ukrywam, że neonowe kolory nie należą do tych, do których od razu jesteśmy w stanie się przekonać, dlatego większość z nas podchodzi do nich z dystansem. Moim zdaniem neonowe barwy są doskonałe dla każdej kobiety,w każdym wieku! a jedynym ograniczeniem jest twoja wyobraźnia. Jeśli nie jesteś na tyle odważna, by ubrać się od stóp do głów w neonowe kolory, to wybierz jedynie dodatek,np torebkę lub buty. Przyznam szczerze, że kolor ten nie jest kolorem łatwym, ja sama miałam kiedyś z nim problem, zupełnie nie wiedziałam jak z nim eksperymentować.    
  W swojej stylizacji postanowiłam połączyć neonowy sweterek  z

czarną plisowaną spodniczką.

Całą stylizację uzupełniają  czarne botki które uwielbiam przez to, że są bardzooo wygodne, dodałam do tego również klasyczną torebkę w odcieniu czerni. 

 Jeśli zastanawiacie się, z czym łączyć krzykliwy kolor- podpowiem Wam, że najlepiej z neutralnymi kolorami takimi jak: złamana biel, beż, czerń czy szarość.



Dajcie znać w komentarzu  jakie jest wasze zdanie na temat neonowego koloru ? 


fot. Patrycja Syrnik TUTAJ

Sweter- H&M
Spódnica- RESERVED
Buty- ANNA FIELD
Torebka- RENEE

Komentarze

  1. Bardzo ładna stylizacja. Niezwykle urzeka mnie połączenie kolorystyczne czerni i koloru żółtego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście średnio lubie neony ,jednak w tej stylizacji mi się podoba😍
    Bardzo ładnie go zestawilaś z czernią☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja! Naprawdę... zakochałam się!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pałam miłością do neonów, ale Twoja stylizacja naprawdę mi się podoba, śliczne zdjęcia.

    https://sar-shy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie!! Bardzo mi się podoba! *___*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to połączenie rodem z wybiegu Balenciagi. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna stylizacja :)
    Sama lubie ozywiac moje zawsze czarne stylizacje jakims neonem :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochan wyglądasz rewelacyjnie! Kolor sweterka jak najbardziej mnie przekonał ;) Sceneria współgra idealnie z look-iem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, sweterek jest cudowny :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam neony, a stylizacje, ktore zaprezentowałas są cudowne:)

    Pozdrawiam cieplutko, dołączam do grona czytelników ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, świetnie wyglądasz :) I jeszcze ta cudowna, wiosenna sceneria…

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, wyglądasz przepięknie :) a ta wiosenna sceneria? po prostu zapiera dech w piersiach! wspaniała sesja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Neon z czernią tak jak w twoim przypadku baardzo mi odpowiada. ;) Stylizacja cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mobilizuje mnie do dalszego działania! ❤

Popularne posty